Časté dotazy
Proč vidím ve své přikrývce nebo polštáři tmavá pírka? Není husa celá bílá?
Peří v našich polštářích pochází z husy domácí, jejíž zbarvení je nejčastěji bílé nebo tzv. divoké a vzácně strakaté. Výskyt tmavých peříček neznamená, že by peří mělo nižší kvalitu nebo bylo dokonce z jiného ptáka.
Sypek je takový lesklý a při mačkání nového polštáře nebo přikrývky slyším zvláštní zvuk, co to je?
Tento zvláštní zvuk vydává nový sypek - tkanina, ve které je peří zašité. Jev je způsoben něčím, čemu se říká kalandrování a jedná se o finální úpravu tkaniny válcovým žehlícím strojem, který se používá k hlazení a leštění povrchu. Je to naprosto v pořádku, pro všechny polštáře a přikrývky je to známka vysoké kvality, přičemž toto neplatí jen pro naše produkty z peří, ale poznáte tak také kvalitní sypek u přikrývky nebo polštáře z dutého vlákna. Postupným používáním sypek změkčí svůj povrch a tento jev se zmírní. Proces "opotřebení" urychlí vyprání a usušení polštáře nebo přikrývky (nicméně to dělat pouze proto nedoporučujeme). Do startu můžete začít vložením do sušičky na hodinu s co nejnižší teplotou a pracími míčky.
Jak polštáře a přikrývky balíte na cestu, aby dorazily v pořádku?
Polštář nebo přikrývka jsou zabaleny v prodyšné přepravní tašce se zipem a ušima, aby se dali snadno přenášet (fotografie tašky je vždy u produktu). Pro cestu k Vám zabalíme polštář nebo přikrývku navíc do igelitového pytle, kdyby byly při přepravě vlhké povětrností podmínky. Takto zabalený polštář vložíme do kartonové pětivrstvé krabice, aby nedošlo k újmě při přepravě nebo na třídícím depu a zásilka vydržela nějakou tu ránu.
Proč jsou termíny dodání tak dlouhé, když nejsou produkty zrovna skladem?
Kvalita a přizpůsobení na míru v kombinaci s přírodou potřebuje trochu času. Nejčastěji používané typy a rozměry se snažíme udržovat ve skladové zásobě, ale ne vždy je to možné vzhledem k výrobní kapacitě nebo dostupnosti peří na evropském trhu. Pokud není vysněný polštář nebo přikrývka skladem, vyrobeno a doručeno k Vám domů bude za 5 - 16 týdnů po objednání. Pro přesnější termín nás kontaktujte, rádi Vám jej upřesníme.